kecek kecek

Kenangan manis Korang dan Aku

Assalamualaikum dan hye semua blogger, readers ! Ain in the house and nak stat berpot pet kat blog hijau ni. ehehhe. Macam dah lame ain tak cerite pasal perkembangan diri ain ni kan. Dulu ade le jugak berceloteh kat page ni. hee. By the way, untuk pengetahuan korang semua, ain sekarang ni sedang menjalani latihan industri untuk Semester 8 ain ni. Ain praktikal kat Achi Jaya Plantations Sdn. Bhd yang mane company ni 5min jek dari gumah. What ??!!!! HIHIHIII. Betul, around 2-5minit jek dari gumah. Tu pon ikot kelajuan lah time bawak motor/kete dari ghumah. Kalau laju, kejap jek la sampai, kalu lambat, lambat lah sampai. Tapi kan, sejak 2 menjak ni, aku selalu memecut dan merempit dan seangkatan dengannya, sebab aku selalu bangun lewat. uwaaaaa ! Baru praktikal, da pandai sampai tempat keje ngam-ngam pukul 8.30 ye. Nak kene babab dak Ain ni ! eehhe :P

Bile boring-boring kat opis ni, mule lah nak tergodek-godek external la, godek page tu, godek page ni la. Tak pasal2, jumpe something yang membuatkan ain tersenyum sepanjang hari. 
Alhamdulillahhh . Aku bersyukur pada-Mu :')
Untuk pengetahuan korang, ain kat UUM ain amek kos Technology Mngemnt. *ok, toksah nak gebang k, kos ko amek bkn engineering ke, doctoring ke, baru best nak cerite2 - berbisik pada hatiku sendiri.
Arggghhh, suke hati aku lah. Ni kan blog aku. hihihii *bisik-bisik-bisik lagi :P
ok, macam ni, untuk semester last, macam biaselah, ade projek tu lah, projek ni lah, assigment luar la, dalam lah, macam-macam ! Seriously, ain masih ingat lagi bebanan kerja pada masa tu. Omakaiiii. Tapi, lepas lecture motivate student die (termasuklah ain), baru lah Sedar yang bahawasanya betape syokknye bile keje da siap awal2, mknenye sebelum due date anta, assigment da complete. Hoyeaaaa... Ain ingat lagi, ade cuti mende tah, 1minggu ok, budak-budak len pakat dok balik kampong, ain sorang2 dah macam penunggu hostel, gigih siapkan assigment. 
Tapi, baru ku rasa "kemanisan" apa yang aku dapat :)


 Symposium menurut Kamus Dewan Edisi Ketiga adalah bermaksud perbincangan tentang sesuatu perkara. 
So, event ni diadakan untuk student bertukar-tukar pendapat dan cadangan sesama pelajar dan pensyarah !
SIPTIK *name singkatan okeyy *  , juge siap ade pertandingan untuk student yang buat poster sape plaing kreatif, paling santek, and wutever, bla bla bla, and last-last aku tak menang ! muahahhaa :P

Untuk SIPTIK-DAY jugak ade bukak booth-booth untuk peniaga-peniaga IKS sekitar UUM taw. sedappp kopok2 dorangg :)

Kenape lah saye jumpe awok-awok sume ni kat sem last kan ! Rinddduuu !!!!!!!!!!

Cik pah posing-posing dengan posternye ^^



Kan ain da cakap tadi, setiap sorang student kene hasilkan poster masing yang mane menggambarkan secara ringkas akan projek akhir yang telah dihasilkan. 
*sori taw yang mane aku tak publish kat sini. Mungkin korang punye poster jaoh ngan aku, so x sempat nak snap-sanap :'(

What a havoc time :D

padahal masing tengah debor-debor sebab setiap student akan dinilai dengan lecture. So, terpakse lar cerite serba sedikit akan thesis kite and pung pang pung pang, celoteh berbagai-bagai dengan konfidennye dengan lecture tu. 
YouLs, now what, mase aku tu kene ngan Lect mude taw, lepasn UiTM x silap. Comel ! auuwww :P



Kembar siang. Comel kan dorang ?
:)
Spot me
Rinduuu awok-awok sekalaiaaannnn
Gulfren gewdix time. Mish all of youu

Jejaka-jejaka Malaya kah ?

Ini ialah Lecture paling sempoi yang aku kenal
Die snap gmbaw aku, aku snap gambw die :P

Dan, untuk SIPTIK tu jugak, student kene buat artikel untuk di-publishkan dan diterbitkan dalam sebuah buku. Aku ingat lagi, mase buat artikel ni saje, aku frust gilaaa taw tak ! Kene rejek toksah nak cakap banyak kali, padahal bende kecik macam artikel tu sepatutnye tak payah letak border, tapi aku letak jugak, tak pasal-pasal kene tegur dengan lect. Then, macam-macam lagi lah, content kene reject lagi. Balik bilik, aku nangis-nangis, tido, bangun , pegi senamrobik, denga lagu kuat-kuat, semayang, doa tak putus-putus, baru boleh buat balik. 
Dan xpasal-pasal, artikel aku terpilih untuk dapat highest mark *kononye :P

 "Tahniah kepada penyelia dan pelajar kerana telah diberikan markah cemerlang oleh para penilai artikel SIPTIK" - Sumber dari Sir Ahmad Shabudin Ariffin , lecture kite taw :)


*spot name kite :P

Tak saba nak habiskan praktikal, then nak anta report, then yang paling penting, bulan 10 nanti, insyaALLAH. Doakan saye ye kawan-kawan :)

*ape ade dengan bulan 10 tu ??? Nanti kite cerite di entry akan datang ye 
babai !
:))

SUKA ? TINGGALKAN KESAN DEGIL ANDA DI COMMENT BOX :)

2 ulasan:

ainie shahaini berkata...

mish u too..

hak hak...

jumpa bulan 10 nanti yer....

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

insyaAllah dearr :)

Catat Ulasan

..Assalamualaikum..
..Sila tinggalkan Comment Anda Di Sini..
..Satu pun jadi lah ! hehe .