kecek kecek

Lame kan kite tak berr jumpa ! :))


Assalamualaikum.
Hye blogger. Hye readers. Hye semua.
Tak terlambat untuk ain ucapkan Selamat Hari Raye Aidiladha buat semua umat Islam di donia ni. And now, dah masok hari raye ke-3 untuk hari raye haji ni. Rasenye, masing-masing dah balik ke tempat keje, tempat study and sebagainye. Daging korban pun dah selesai korang bedal kan ? hihii :P

Alhamdulillah, aku masih diberi kesempatan nak sambot raye dengan family terchenta aku kat Johor ni. Bagi sesaper yang tak bali kampung, ni mesti cobaan dan pengorbanan yang paling getir bagi korang kan. Tak pe lah, itu semua
" cobaaannn " (style Pendekar Bujang Lapok yang kene ketok kepale pakai parang :)) 
Raye kali ni, same jugak macam tahun-tahun yang lepas. Disambot dengan kadar yang sederhana. Tak de lah pepagi raye siap nak pakai baju yang renda-renda bagai. hihiii

Siyesly, aku dah lame tak update belog hijau aku ni kan. Since berape bulan yang lepas. Gile lamerr dow.. Ayat-ayat sinis mule melambak-lambak dalam inbox fb aku tu. Ramai cakap bile nak update belog. Padahal, ramai yang aku tak kenal and tak berape nak de komen dorang kan comment box aku tu. huhuu. Tapi, baru lah aku tau, dorang sume tu, "silent reader" kat belog hijau aku ni.. Alhamdulillah, ade jugak yang menunggu-nunggu dan ternanti-nanti kedatangan entri baru kt blog ni ek.Trimass yaa ^^

Rase, macam banyak sangat aku nak cerite kat korang ape yang  terrjadi kat aku untuk beberape bulan ni.
Tapi, sape yang follow aku kat Fb, mesti tau ape jadi. hahhaaa *perasan :P

Last month, alhamdulillah, genap dah umoq aku 222tahun. Kejap sangat rasenyeee aku ni dah capai umur 20-an ! Alahaiii.. tapi, perangai still not same standard with my reality age. hahahaa
Pastu, dapat a special gift cake dari squad aku. Intake-21. SAYANGG KORANG !
* gmabar tak upload sebab muke masing-masing tengah burn sebab ade kawad kenaikan pangkat 
PALAPES UUM 2011 . Sile-sile ler jenguk FB aku kalu korang nak tengukk muke masing-masing dah samer kaler antare satu same lain. huekhuekhuehkk :)


Bile jenguk-jenguk kat internet ni, macam-macam kite boleh jumpe.
Resepi biskot, baju, cerite rombongan Cik Kiah ke kolumpoq, n macam-macam lagik. Tapi bagi aku, aku sukerrr sangat tengok pasal mekap orang Timur Tengah. Samapi tak tau nak habaq macam mana cheq punya suka. Ok. aku bagi korang tengok sikit ek :p


Berdarah hidungg sekali tengok gambar ni. 
Kalu dah 2x tengok, dah ok kot. ahhahaaaa
Sile klik ZABSON untuk lebih lanjut.
sangat cantek okey mekap die. Plus plus dnegan hidong yang mancong tak hengat donia tu.
Tarikan utama mekap dorang, adelah kat bahagian mate. Am i right ?
Sebab tu lah, dari mate turun ke hati.
meOOowww :))


Kalu yang ni plak, sumpah macam Barbie Doll !!!
oh, tolong ajarkan saye mekap macam ni voleyy ???
:))


Last not least,
owner blogger hijau pun nak jugak menepek gambar beliau sambil-sambil ade kaler biru-biru kat mate die tu sambil ade efek hidung dah mengelupas dah sebab muke burn hari tu.
Padan muke. Sape suh gatai nak masok kawad-kawad nihh . hihiii
Eh, sebelum terlupe !
Nak mintak tolong LIKE gambar Ain. 
#siyesly, aku memang tak pandai nak raih voter untuk Like. ADESSS..
voters ain paling sikittt.. Dah nak tarikh tutup ni 11.11.2011
Tolong ye.
Pertolongan anda semua amat ain hargaii !!!!
*klik jek okeyy

bui ! bui !

SUKA ? TINGGALKAN KESAN DEGIL ANDA DI COMMENT BOX :)

4 ulasan:

frhawien berkata...

salam,weh ko masuk contest ape?meh sini cik farah awien nak like byk2,haha!

Tanpa Nama berkata...

comey nye dye...=)

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

hye farah !!!!!
em, ko dah like kot page tu !
time kaseyyy !
:)

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

tq TN !
:pp

Catat Ulasan

..Assalamualaikum..
..Sila tinggalkan Comment Anda Di Sini..
..Satu pun jadi lah ! hehe .