kecek kecek

Hepi ELEVEN ELEVEN ELEVEN :)

Assalamualaikum semua. Ape khabar ?
Yes ! semakin hari, semkain ghajin aku nak update kan. Tu ler, semangat nak taip ni, kejap ade, kejap tak de. 
Adui ! hikhikhik

K, straight to the point !
Sume orang asek ternantikan-nantikan tarikh yang spesel untuk majlis spesial dalam hidop korang kan ? Same jek bagi aku. Bagi aku, tarikh yang aku nak pilih tu, mestilah yang boleh buat aku terhingat-hingat samapai bila untuk hari terr istimewa untuk aku dan pasangan hidup aku.

Berpulun-pulun status masing-masing kat Fb ke, Blog especially kan, pasal 11.11.11 ni.
Ade lagi tu, siap pukul 11.11am @pm bersamaan 11.11.11 ( hari ni )
#gajinnye korang countdown kan ! heheee:P

bagi orang Cine plak, tarikh yang sebegini rupa merupakan satu "ong" bagi dorang. Tapi, bagi muslim macam kite ni, haruslah kite ingat, tarikh ini merupakan salah satu keistimewaan yang Tuhan bagi dan bersamaan dengan hari Jumaat lagi tu. 
Alhamdulillah. Sampai ke saat ini, aku masih lagi boleh bernafas di bumi Tuhan ini :)



TEMA: HIJAU PUCUK PISANG
:))

SUKA ? TINGGALKAN KESAN DEGIL ANDA DI COMMENT BOX :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

..Assalamualaikum..
..Sila tinggalkan Comment Anda Di Sini..
..Satu pun jadi lah ! hehe .