kecek kecek

Ciom - ciom dengan BELALANG :p

Assalamualaikum.
Hye readers ! Totally too too too too too tooooo long aku tak update belog hijau. hauhauahaa..
Ape kan daye, den hanye lah manusio biaso. Huu..
Mintak mahap sekali lagi. Macam dolu-dolu aku cakap, bile dah nak life kat Unibersiti ni, belog hijau ni kemain dianaktirikan ! Ha lar, dengan assigment yang tah ke mane, dengan test tah ke mane. Saborr jek lah kan. Sekarng ni pun, dah stat training nak Annual Camp. Rasenye, PALAPES UDARA kali berkampung kat UIA. Tu pun kalu tak salah lar kan. Yes ! Voleyy balik JOHOR teros ! ekekek :P

OK.
Hari tu, kat umah atok sedare ain, die dah selamat pun nikahh dengan wife die. Sebab ni lah yang menyebabkan aku balik lambat lagi ke kampus. Oraang len coti 2minggu jek, tapi aku coTi 3minggu. YES ! YES ! YES ! (sambil tnjuk thumbs up kat diri sendiri. huihuihuii )

Wife die tomeyy.. Ghebu-ghebu ghitu. Em, tu ler kelebihan orang yg big size ni. Disukai orang ramai untuk dipelok-pelok dan dimanja. Meowww... Taw2 kang, aku pulak dok asek memanje-memanje ngan mak cik baru aku tu. Jangan marah ek uncle ~~!!!!
Hhehehee ^^

Mase sanding belah pompuan * eh, kompem lah kan sanding n nikah kat belah pompuan kan ? Adui. hahaaa
Macam ni, before ade akad nikah kat umah belah pompuan kat Batu Pahat ritu, aku dah sebok-sebok rewang kat umah nenek sedare aku ni. Area 30 langkah dari umah aku. hahahaa. So, maknenye, umah aku ni dekattt sangat lah ngan umah atok sedare aku  ni kan. Yes, Kat Mesia, atok sedare ni lah merupakan " atok sebenar " aku kat sini. Sebab, atok aku yang sebenar dok kat Indon. HAAA.. korng jangan tak taw lagik, yang mak bapak aain ni 100% Indon tau ! Sape nak speaking-speaking JOWO tu, jom saajaa !!!
*ok, aku terngange jek lah ape korang cakap. Sebab ain juz paham ape orang lain cakap. Tapi kalu nak cakap kluar dari mulut aku, memang keluuu !!! :D

Yang bestnye kat uamh nenek ain ni, ak.a nenek sedar ni, uamh die ni memang banyakkk sangat KUCING !
siyes. Area belas-belas ekor jugak lahh kat umah die ni. Tapi yang syioknye lagik, kucing-kucing nenk ni, dorang sume pandai nak buang segale najis-najis kat tempat yang dorang sediakan !

Sangat comeelll ^^

Bile time rewang, kucing-kucing plak macam paham-paham jek kalau ade rewang-rewang. Sebab dorang akan duduk setempat, main-main sesame lain dan tak kacau kiteorang langsung yang nak buat keje ni.
SIYES !!
Selalunye, kucing-kucing ni akan sebok-sebok jugak nak bukak tudung saji ke, ape ke,  plus plus yang kalau ade lauk ayam ke, ikan bilik ke, n macam-macam lagi. Tapi, nenek ni siap cakap-cakap ngan kucing-kucing die ni "Korang duduk diam-diam. Hari ni ade kenduri. Sape degil, nya-i cubit sekor-sekor ! "
Yup, dorang mcm paham aoe tuan die cakap.
Mungkin ni salah satu kelebihan bile bela-bela binatang ni kott. KAN ! :p




NAME DIE : BELALANG
Umo : Alamak.. Tak dapat dikenal pasti plakk :p
Fevret : Suke lompat-lompat. Sebab tu kene cop name "BELALANG"

Suke ciom-ciom, pelok-pelok, n suke bile die teido atas riba ssayee..
Sangat manjee..
Telinge die akan gerak-gerak bile orang panggil name die.
"^_^"

SEKADAR GAMBAR HIASAN

see ya next entry.
bye ! bye !

SUKA ? TINGGALKAN KESAN DEGIL ANDA DI COMMENT BOX :)

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dtg jenguk awek garang...ekekekek

Catat Ulasan

..Assalamualaikum..
..Sila tinggalkan Comment Anda Di Sini..
..Satu pun jadi lah ! hehe .