kecek kecek

HEPI BETDAY MAK :)


Epi betday to you,
epi betday to you,
eoi betday to EMAK,
epi betday to you.

mak. SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN buat emak den yg tersangat ain cinta.
hari ni (04042011), genap dah umur mak 47tahun. halamakkksssss
sudah veteran lah mak. dah x boleyy nak dangdut2 lagi lah pasni hekk. hahahaa :P


sepanjang mak besarkan adik selame ni, adik mintak maaf, sebab, adik taw, adik banyak buat silah dan silap kat mak. bukan ape, ter-degil jek kekadang tu. heee
halalkan susu mak yg mak bagi kat adik ye. adik doakan, segala ape yang mak harapkan, akan tercapai dengan kehendak-Nya. amin.
kehendak mak nak dapat menantu dah tercapai. nak menantu utk anak mak yg last nih, nanti2 lah ekk.. hahahhaaa. mood : gatal :)


adik doakan jugak, family kite akan kekal bahagie hingge ke akhir nafas kite ye mak.
semoge, abah ngan mak jugak bahagi..
jadi fengantin plak ek mak n abah kat umah.
jangan nakal2 yekk. haha :D


mak pun, umur dah 'meningkat' nih, jage lah kesihatan ekk. dapatkan rehat dan tido yang secukupnye. kalu lambat tido, makin kedut2 plak muke tu. hhihiiii
adik doakan, mak akn sentiase sehat walafiat sampai bile2. tanak mak sakit2 ye. adik sayangggg mak sangat.


adik harap jugak, mak senyum2 sokmo, sebab senyuman mak tu, boleh menenangkan hati adik bile adik ade masalah. senyuman mak jugak, boley buat adik hepi untuk hari2 adik. kan..
mak senyum selalu ekk.. sayangg mak


adik harap jugak, mak RAWK selalu !
yeeehhaaaa... lagu Bolly satu mak. hehehheeee


entry yg ringkas jek utk malam nih.
xlarat nak taip panjang2. sebab rindu terbuku dalam hati ku ini.
nanti balik kampung, kite sambut ekk. nak baling2 tepung kat mak. HAHA !

rindu sangat. xmo membebel lagik. kang jadik entry sedeyy plak

* if i can HUG MY MOM FOR HER BIRTHDAY TODAY ?
i wish, I CAN.
LOVE U MUMMY.

SUKA ? TINGGALKAN KESAN DEGIL ANDA DI COMMENT BOX :)

5 ulasan:

Siti Syafinaz a.k.a Peanut berkata...

ala cumel..happy betday mak..

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

wwuuu.. nk jmpe makk. uwaaaa

♥ Misz Qila =) ♥ berkata...

hepi belated utkk mak awkk . kalo rajin singgah la kat cini yea ;)

http://nurulaqilahsuhaimi.blogspot.com/

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

okeyy.. sudah pn menjelajah blog awk.
comels

LiLohOnEy berkata...

hai mak, hai hai.

epy bday mak, sy pon nk syg mak jgk :))

Catat Ulasan

..Assalamualaikum..
..Sila tinggalkan Comment Anda Di Sini..
..Satu pun jadi lah ! hehe .