kecek kecek

KAU pergi tanpa pesan :(

Assalamualaikum.
hye korang. 
hope uoLs hepi dgn hari-hari korang.
tapi, pagi ni ain dpt berite sedih.
kwn ain mase skola dlu dah kembali ke rahmatullah.
al-fatihah. 
mungkin ini sume dah tertulis utk Nabil Sahar


semoga roh dicucuri rahmat dan diletakkan di lakangan yang terpilih.
semoga Nabil aman dan tenang di sana nanti.
akan ain sedekahkan al-Fatihah dalam tiap doa yang ain pohonkan pada Tuhan.


gelak tawa Nabil akan slalu ain ingat.
segale gurau senda Nabil akan ain simpan.
pahit getir kite dulu same2 mase skola, akan ain tanamkan sebagai memori yang terindah dlam hidup ain.


* menitis air mataku bile menulis entry ni :(

SUKA ? TINGGALKAN KESAN DEGIL ANDA DI COMMENT BOX :)

6 ulasan:

CapriGurlz Wanie berkata...

byk beb kenangan kita dgn arwah msa f6 dlu...aq ngt die minat kt ko..hahaha
tp semua kenangan je yg tinggal...
aku rndu dia beb...

Nur Afiqka berkata...

hanya tinggal kenangan T_T

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

wani : ye kot die suke akt aku. tp, nak bt cane. Tuhan syg kn die.
aku pn rndu die. die sllau gak dtg lepak2 umah.
uwaaaaaaa :((

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

pika : ye. terrsangatttt indah utk aku
f6 yg terrrrsgt best

IJAT360 berkata...

nabil jiran belakang uma aku??

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

aah :((

Catat Ulasan

..Assalamualaikum..
..Sila tinggalkan Comment Anda Di Sini..
..Satu pun jadi lah ! hehe .