kecek kecek

saye mendapat UBAT free :P

 Assalamualaikumm..
hye ebelyone... sehat tak sume.. waaa.. bersawang-sawang ain punye belog nih. segale penyodok sapu, mop lantai dan trektar dah ain stat nak bersih-bersih kan page nih. cakap lagik sekali, siap ngan trektar uOOLLs taw. hehe . so, jgn ler mengomplen tetbe dengar bunyi jentolak tetibe kuar kat ain pnye belog nih. huek2 ~

macam mane keadaan korang sume ? sehat ? ouh. so far so good bukan ? kalu korang nak taw, ain skang ni dah kat kolej baru, PERWAJA. oke lahh. tetibe dapat blok budak laki kan. habess ain pnye bilik nih bau BrylCreEm. tak pasal-pasal jugak habes 1badan n segale isi bilik ni bau budak laki taw. so, pasni kalu baju-baju ain ke, shawl ain ke terrr bau ala-ala macho ghitu, korang senyap-senyap jek taw. jgn buat muke pelik plakk.. sumpik sorang-sorang kangg. huahuahauaaa ;)
alhamdulillah, sem ni dapat 1kolej ngan sume budak Palapes. so, sonangg sikit kot nak communicate ngan squad ke, apa ka. kan. kan. pasni ain xpyh lew nak terrrsalah bilik plak ngan bdk2 civillian tu sume.. heee.. malu betoll. dah naek2 senior nih, makin menjadi2 plak 'kelurusan highway' nih. dush2 * kd diri sendiri* ! palapes, palapes jugak. kesihatan teramat2lah perlu unutk dititkberatkan. betul kan ? dan sebelom ain balik kmapus, along ain yang terrrrtibe baek hati ini, dah belikan ain 'bekalan' sakit bile dah kat UUM nih. waaaa... sayangg kamu kak ! :D


 haaaa... vitamin skali dapat nih nyahhh.. pas kite makan vitamin nih, kompem2 lah kan nak jadikkan badan kite sehat dan kuat. so, pasnih, mintak-mintak lah ain dah kuranggg kne sakit-sakit nih. kan. kan. kalu nak kate anti bodi ain lemah, em, entah lahhh. ain kuat taw. caye tak ? toing toing toing kat otot tangan nih ^.^ kalu sape caye, angkat kebod !!! :P dan, mintak-mintak jugak, pas ain mkn vitamin nih, ain siap boleh kungfu-kungfu ngan segale kuman-kuman yang boleh bwk penyakit segala nih untuk pergi dan nyah terosss dari badan ain. hiyakkkk... nyah kaw dari bdn aku ! sebokkk jekkkk. kan. sesape yang nak tlg kungfu kan, meh cni. join the club. u're r welcome. men tendang-tendang angin jek. dan ain x memerlukan penendang yang professional. tertunggeng terbalik ain nti.huek3~


pahtu, ain dapat jugak ubat HURIX'S STO-MACH 8 nih plakkk... ubat nih untuk baik2 kan perut awak yang selalu sakit itu... sakit ape ? paham2 jek lahhh... jwpn 'sakit orang pmpuan'. kalau jwpn 'sakit orang lelaki' tu, tak dapek den nak nolonggg..weee. untuk adik2 yang bawah doblas tahun pun kalu nak try ubat nih, meh akak hancur2kan dulu hekkkk. nak akk suapkan skali pong takpe. hik2 ~
mintak-mintak jugak, pas makan ubat nih, ain pon x tertonggeng-tonggeng untuk menahan kesakitan perut ain itu. mudah2an. xpun, pas makan ubat nih, makin kuat selera untuk makan. wow ! ;D


 PANADOL : panadol ni jugak, merupakan salah satu ubat yang orang cakap 'multipurpose function'. betul takk ??? panadol boleh ubatkan kite kali kite ngah pening kepale. boleh jugak ubatkan kalau kte nga sakit perot. panadol gak pong kadang-kadang boleh ubatkan kite kalau tengah sakit hati.
* errrkkk ???? * :P
 tapi, kawan2, kite x boleyyy amek panadol nih smapai terlebeih2 dos. sangat2 tidak boleh. NeHHiiiii !!!! paham tu ? sebab, kalau kite makan ubat sampai terlebeyy3 dos, kite pon akan terase terlebeyyy3 lew die pnye efek ubat nih. kan. kan. kok ye pong nak cepat baek, ikut berape bijik yang doktor suggestkan untuk tiap hari. jangan ler memandai2 nak makan banyak2, dengan harapan, nak baik cepatt. ain ghotannnn korang kang kalu bt macam tu. paham ! ( mood : terrrrtibe garang )


 pastu, ain jugak dibekalkan dengan PANADOL SALUBLE sedozen nihh. ha, panadol nih cepat unutk melegakan selsema atau demam yang terrrtibe jugak datang. rendam jek dalam air, pahtu, tengok buih2 die kluar, pahtu, die minum smapai habis. done. sonang jekkk.. panadol ni jugak ade gase manis2 n masin2 sket.. so, slh satu cara kalau ain TANAK makan ubatt yang berbentuk2 pil yang chomeLL2 tu, ain akan slalu minom air yang direndam ubat nih jek lar.. senang keje. kalau nak sonang keje jugak, makan jek panadol nih, makan macam gula2 MENTOS tu, heeeee... tapi, korang jgn gitaw Makcik Rokiah plak yang ain nih x bape nak suke makan ubat. tipu2 sunatt jek nih taw.. wink3 ~~


dan ingatlah, Tuhan bukan sengaja nak membuatkan hamba-Nya itu ditimpah musibah dan kesakitan. kite haruslah percaye, setiap ape yang Tuhan bagi kepada kita ini, ada hikmah disebaliknya. kan. kan.
  berdoalah kepada Tuhan, dan bersujud kepadaNya, moga, tiap hari yang kita akan lalui dan tempuhi ini, akan di berkati dan dikurniakan kesihatan yang berpanjangann. AMIN..
chill yaw korang ! jgn nakal2 ! :))

SUKA ? TINGGALKAN KESAN DEGIL ANDA DI COMMENT BOX :)

4 ulasan:

Faa Niza berkata...

gambar ending, canteknyaa ;)))

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

faa niza : tengs darl ;)

Nazryn Mishar berkata...

ouh , tersusun rapi lah eyelashes 2 !
HAHA ~ cumil2 .

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

hahahhaaaa ! berjam2 tu nak buat. huahauahuaaaa
*typu2 *
:)

Catat Ulasan

..Assalamualaikum..
..Sila tinggalkan Comment Anda Di Sini..
..Satu pun jadi lah ! hehe .