kecek kecek

ATAU ? ATAU? DAN ATAU ?

Salam semua !!!! i'm coming back for this entry ~
watcha duink ?
hati ku gumbira ini hari, sebab mau pulang ke Johor Sabtu ( 04122010) sebab mau attend wedding pok cik eden itew... so skang, dah takde ler adegan nanges-menanges bile tengok gmba pacik eden ngan binik dio bile 'dorank' upload kat pesbuk ke, blog kew. ehek3 ~

wedding pocik eden dah selamat dah. wedding akak aku nih this coming February ~
* kak, nk jemput kawan2 owang jugak boleh tak ??? nak meriahkan majlis * ( katenyew ) :D
pahtu, mesti korang slalu tengok, ahli2 majlis dorang mesti pakai baju same kaler n same corak. tapi, pamily haku nih lain channel, corak jek same, tapi, kaler memang amat beda ! cewahh.. :D
so, kerunsingan sedang melanda.
sama ada, mau : A) Baju kurung. B) Baju Kebaye. C) Baju kurung Pahang. D) Ceongsam
EEyyhhhh ~~~!!!!! ape kebende choice yg last tu ??? HAHA !
" dah dapat baju free kan, so pepandai ler nak buat baju ikut pattern mane" ( bak kate fengantin lew ) T_T
Atau ? Atau ? Atau ? dan Atau ?
mane satu pilihan aku nihhhh :(
1st dari kiri, untuk bapak pengantin a.k.a, abah aku. ha, abah aku garanggg taw. ingat lagik aku mase aku kecik2, gase area umur 5-6thn lar macam tu. suke sangatt main panjat2 pokok ngan sedare2 aku yang lelaki itu. Natijahnye, aku dihadiahkan satu pakej marah oleh bapak aku bile die dengar aku terrrtibe2 jatuh pokok mase itu. hadehh, dah ler badan sakit2, telinge pong sakit gak dengar bapak aku marah2. tutttt~
2nd, opkos lew untuk mak kesayangan aku tu. pinkk kaler ghituu. agak2, orang-orang ade terrsalah nak cam tak fengantin mane satu ? OPPSSS ! :))
3rd, sure2 benaww ler kain tu untuk aku, angah aku, n macik2 n sedare2 aku paling rapat. untuk Sofea Sulaiman pong siapp b0oking lagik hokeh.. uhuuu..
piyah tu anak angkat family aku. mak n ayah die orang thailand.
ha, korang ingat aku x gheti cakap Thai ke???
Khapkunkhapp... masuk pintu keluar tingkappp. hikhikhik:P
mate sepet ? tak cukup tido ? kene bangun awal pagi ?
Atau ? Atau ? dan Atau ?
hekhekhek:D
kesejukkan? tak mandi pepagi ? :D
Atau? Atau ? dan Atau ?
* LOCATION : JETI KUALA PERLIS *
sape yang penah pegi K.P, kedai ikan bakar mane yg paling syiokk ek ? aku masih tak tau kedai yang sodapp untuk melatak ikan die. hekhekhek
'bubur SumSum'
ha, penah dengaww tak ? sape dah penah makan, angkat kebod !!! ehek2
bubur ni dibuat oleh salah sorang dari squad aku.
MADE IN JOHOR lagik hokeyyy.
yippiieeeeeee:)
Cendol Pulut bawah jejantas.
LOKASI : BANDARAYA CHANGLOON :)
ummmmpphhhhh !
menyelerakan ? menggemokkan ?
Atau? Atau ? dan Atau ?

SUKA ? TINGGALKAN KESAN DEGIL ANDA DI COMMENT BOX :)

2 ulasan:

Syariniey Amran berkata...

salam dik

tengok sini ye

http://life-syariniey.blogspot.com/2010/01/tutorial-besarkan-pictures-dalam-entry.html

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

ouh..
tersangat lah terime kasih !
:))

Catat Ulasan

..Assalamualaikum..
..Sila tinggalkan Comment Anda Di Sini..
..Satu pun jadi lah ! hehe .