kecek kecek

hijau akan tetap hijau :)

Assalamualaikummm....
hye korangg . ghajin x aku meng-hupdate blog pepetg mcm nih..rajin tak ? rajin tak ? agak-agak, kalu depan mak mentua, bule tak aku nak rajin macam nih . yek lar, tetbe ghajin nk kemas ghumah, tetbe nak mengemop lntai, basuh kain, segala. hekhekhekk. ekceli, aku ngan bsn kat bilik jek nih. exam pong lame agik kann * HAHA !
so, gap exam yg agak lame r jugak nih, benar2 menguji keimanan eden yang dok terperukk dlm bilik jek nih. so, berehat sebentar bersame KITKAT *tetbe :) *

macam mane plak ngan aktiviti harian kalian ? besttt ??? jangan korang berani2 nak gitaw aku yg korang sudah bercutii... oh MAKKKKK....
korang kene taw, aku skang ngah exam ag nih... pd korang yg tgh hepi-hepi g bercuti tuh, "have a fun time with ur holiday". aku nak ole-ole dari korang! sile pos laju dengan segera ke bilik haku nih. kalu tak, hukuman menanti anda. ( cewahhh. takut takkk :D )

Ha, tiap orang mesti ade warne kegemaran masing2 bukan ? nipuu benaww lew tuh kalu sape tak de. kan. kan ! selalunyew, pada Gegurl lar , dorank tersangat ler suke bile nak pilih baju ke, shawl ke, ape-ape stuff lar , mesti mengikut kaler pebrett korang. bile kite tgk sumthing yg memang2 ler tersangat kite minat, mesti kite sayangg sangat kat sesuatu 'stuff' tuh. lagi lar pade sape berani2 nak pinjamm. ouh, Nneehhiiii !!!!! :P
TADAAAA !!!! ni ler kaler pebret aku ! HIJAU aka GREEN.
nape aku suke kaler ni ?
nape mesti aku minat ?
adakah ini paksaan atau suruhan dari pihak berkuasa ???
oh, tidakkk sama skali ! :D

mesti le minat dari hati yang tulus ikhlas dan suci murni . * eh, iklan apa ya . hehee *
bagi aku, warne hijau ni sangat bererti dan sangat mendamaikan bile mate aku memandang. bagi mate korang macam mane pulakk ?
caye tak ?? ape ! x caye lagik, ha, korang g tgk pokok-pokok kat luar nuh.. mesti gase tenang jekk kan... syyiiookkkk w0o ! :P
pokok2 yang berkaler hjau nih, katenye lar kan, dapat memberi kite oksigen yang sangattt baik dan cukup untuk badan kite. so, fresh jek kepale bile hirupp udara yang segar banget iniii. kite pon dapat senyum selebar-lebar alam yang mungkin. hehhee :))
tapi, x semestinye hijau saje yang menjadi pujaan hati ku. * CUTTT !!!! - dlm cite Seniman Bujang LAPOK (:
warne-warne lain pon menjadi tarikan aku untuk gune macam 'pinkish' kan. ha, kaler pink nih dah jadi macam satu obsesi pade gegurl yg gojes2 di luar sane. memang ghamai ler yg gune kaler nih kan. cute n nice !
tapi, hijau akan tetap berwarna hijau. si hijau tak kan akan menjadi si Merah mahupun hitam.
meh lar share2 ngan aku ape warne kegemaran korang. sharing is caring bukann ??
:D

SUKA ? TINGGALKAN KESAN DEGIL ANDA DI COMMENT BOX :)

14 ulasan:

Unknown berkata...

saye suke hijau,merah & pink

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

nice choosin !
:))

Tanpa Nama berkata...

panjangnye bulu mata...

intan lyana berkata...

nk make jugek! heeee

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

intan : nak make ????
mksd ?????
jom kite maen mekap2 dlm bilik nih ~
ehehehheee:))

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

TNB : hhhhaaaaa.. palesu jek tuh...
jgn terpedaya !
:))

CIKafiza berkata...

i love purple ! haha

F_H berkata...

dalam bulan exam gak.. bile la nak abiz ni

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

cik afiza : w0oo.. still same seperti dulu ~
:))

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

LPLH : exam habes 10.12.2010~
tp teros smbung anual kem smpai thn baru nih..
uwaaaaa

Ariffin Janal berkata...

serious aku suke tgk gmbr 1st tuh. smart ouh kau pakai gitu. tp gambar plg cool header, cam moncet jek. same jela ngan aku kan? hahaha

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

ipin : aku pkai mcm tu kalu nk g clas jek... hahhahaaaa..
yg header tu mgkin aku pkai belt kt dlm. tu yg jadik cmm tu...
uhuuuuuu
* ko mmg muk2 r wehh... nk same kn ngan ku plak :))

Ariffin Janal berkata...

g clas camtu? tak penah nampak ponnnnnn. gambar 2nd pon aku suke.

alaaaaaaaa mne bley aku sorang2, kau kena same gakkk~

ZurainiSwarnoD'Amor berkata...

hahahhaaaa.
tengs coz like ! emm... tu pong kadang2 r kalu gajin nk bertacap2 sket muke tuh..
kalu tak, mcm ape muke !!!
hihihihii
weh. ko mmgu muk2 r.. nk libatkan ku flakkk
:))

Catat Ulasan

..Assalamualaikum..
..Sila tinggalkan Comment Anda Di Sini..
..Satu pun jadi lah ! hehe .